Plan Nacional de Educación Brasileño: Mecanismo de democratización del acceso a la educación superior
The purpose of this essay is to reflect on the National Education Plan (PNE) as a guiding and inducing policy of actions for the democratization of higher education in the course of the recent history of Brazilian education. Therefore, through a bibliographical and documentary research, we present s...
প্রধান লেখক: | Santos Alves, Higo Gabriel, de Oliveira Bernardi Noleto, Sylvana |
---|---|
বিন্যাস: | Online |
ভাষা: | পর্তুগীজ |
প্রকাশিত: |
Universidad de Costa Rica
2022
|
বিষয়গুলি: | |
অনলাইন ব্যবহার করুন: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/48919 |
অনুরূপ উপাদানগুলি
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Gestão escolar e educação inclusiva: análise da produção científica na área de Educação Especial
অনুযায়ী: Barboza do Nascimento, Beatriz Aparecida, অন্যান্য
প্রকাশিত: (2018) -
Práticas de modelagem matemática e dimensões da aprendizagem da geometria
অনুযায়ী: dos Santos Brito, Dirceu, অন্যান্য
প্রকাশিত: (2021) -
Acciones afirmativas en la educación superior y en la movilidad social: Un estudio de campo
অনুযায়ী: Silva, Luís Felipe Oliveira Alves da, অন্যান্য
প্রকাশিত: (2022) -
¿Ampliación de las oportunidades en la educación superior o democratización? Cuatro experiencias en América Latina / Higher education opportunities enlargement or democratization? Four experiences in Latin America
অনুযায়ী: Chiroleu, Adriana
প্রকাশিত: (2013) -
Igreja e escola: desafios atuanis para as escolar comunitárias da Igreja Evangélica de Confissão Luterana No Brasil (IECLB) e sua rede asociativa
অনুযায়ী: Ahlert, Alvori
প্রকাশিত: (2006)