Teacher knowledge in English language teaching: an analysis of its socio-historical construction in the western central region of Costa Rica / Saber docente en profesores de inglés: un análisis sobre su construcción socio-histórica en la región central...
This article results from a research project developed in Costa Rica, specifically, in the central western region. Its main objective is of findings that shed light on the socio-historical principles and construction of teacher knowledge of English language teaching. Teacher knowledge is approached...
Autors principals: | Araya Araya, Karla, Córdoba González, Gustavo |
---|---|
Format: | Online |
Idioma: | anglès |
Publicat: |
Universidad de Costa Rica
2008
|
Matèries: | |
Accés en línia: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/9346 |
Ítems similars
-
Principios epistemológicos y axiológicos del saber docente en la enseñanza del inglés / Epistemological and axiological principles of the english teacher knowledge
per: Córdoba González, Gustavo, et al.
Publicat: (2010) -
The testing of listening in bilingual secondary schools of Costa Rica: bridging gaps between theory and practice / Evaluación de la destreza auditiva en los colegios bilingües de Costa Rica: acortando brechas entre teoría y práctica
per: Gamboa Mena, Roy, et al.
Publicat: (2014) -
Evaluación docente. ¿Mecanismo equitativo y confiable o proceso viciado que no cumple con su objetivo? / Faculty evaluation: is it a reliable and equal mechanism or a flawed process that does not accomplish its goal?
per: Araya Alpízar, Carlomagno, et al.
Publicat: (2013) -
El Ecoanálisis como mediación Psicopedagógica: experiencia en el Centro Infantil Ermelinda Mora / The ecoanalysis as a psychopedagogical measurement: a case at the Centro Infantil Ermelinda Mora
per: Orozco Castro, Cynthia
Publicat: (2007) -
“El viejo y el mar”. Una estrategia didáctica para la Enseñanza del Inglés / “The old man and the sea” a teaching strategy for English Teaching
per: López Montero, Rosberly
Publicat: (2012)