Tīpoka ki te ihirangi
Logotipo UCR RUIE
  • Inicio
  • Catálogo OPAC
  • Repositorio
  • Servicios
  • Revista AIE
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
    • Sámegiella
    • Монгол
    • Māori
Logotipo sitio web
Whatutoto
Ka uta anō te whārangi ina tangohia he tātari. Tautuhi Tātari Anō
Ngā Tātari Hoatu:
Ngā kaupapa kua whakahuatia: Tango tātari estrategias para el aprendizaje de idiomas
Ka uta anō te whārangi ina tangohia he tātari.
Tautuhi Tātari Anō
Whakaatu tātari (1)
Ngā kaupapa kua whakahuatia: Tango tātari estrategias para el aprendizaje de idiomas
  • Conocimientos y expectativas d...
  • Kīia tēnei
  • Pātuhitia tēnei
  • Īmēratia tēnei
  • Tā
  • Kaweake pūkete
    • Kaweake ki RefWorks
    • Kaweake ki EndNoteWeb
    • Kaweake ki EndNote
  • Hono pūmau

Conocimientos y expectativas de los estudiantes de último año de secundaria sobre la educación superior 1992

Ngā taipitopito rārangi puna kōrero
Kaituhi rangatōpū: Consejo Nacional de Rectores. Oficina de Planificación de la Educación Superior
Hōputu: Pukapuka
Reo:Pāniora
I whakaputaina: San José, Costa Rica : OPES, 1992
Ngā marau:
ESTUDIANTES
EDUCACIÓN SECUNDARIA
EDUCACIÓN SUPERIOR
CONOCIMIENTO
  • Ngā puringa
  • Whakaahuatanga
  • Ngā tūemi rite
  • Tirohanga kaimahi
Whakaahuatanga
Whakaahuatanga ōkiko:95 páginas

Ngā tūemi rite

  • Conocimientos y expectativas de los estudiantes del último año de secundaria sobre, educación superior universitaria, 1996 /
    I whakaputaina: (1997)
  • Expectativas en relación con la educación superior de los estudiantes que cursan el último año en colegios que sobresalen por su rendimiento académico
    I whakaputaina: (1990)
  • Diseño, aplicación piloto y valoración de una intervención pedagógica para el desarrollo de destrezas cognoscitivas en estudiantes de noveno año /
    mā: Montero Rojas, Eiliana
    I whakaputaina: (2000)
  • Propuesta pedagógica para el desarrollo de destrezas cognoscitivas en estudiantes de noveno año /
    mā: Montero Rojas, Eiliana
    I whakaputaina: (2000)
  • Diversidad sexual y funcional: Análisis del discurso de docentes y estudiantes de secundaria /
    mā: Fernández Fernández, Daniel
    I whakaputaina: (2020)

Ngā kōwhiringa rapu

  • Hītori rapu
  • Rapu Whatutoto

Kimihia ētahi atu

  • Tirotirohia te Putumōhio Tūemi
  • Tirotiro ā-Arapū
  • Tūhurahura Hongere
  • Ngā Tāpuitanga Akoranga
  • Ngā tūemi hou

Ka hia āwhina koe?

  • Ngā aki rapu
  • Tonoa he kaitiaki pukapuka
  • Ngā pātai auau
Logotipo UCR RUIE

Contacto

  • MicrosoftTeams-image (4) ruie@ucr.ac.cr
  • telefono 2511-1441 / 2511-8698
  • MicrosoftTeams-image (2) Ciudad de la Investigación, Universidad de Costa Rica, San Pedro de Montes de Oca.