Tohutoro APA (7th ed.)

Salas Madriz, F. E. (2006). Los estudios de seguimiento de la población graduada como herramienta para el cambio y la innovación en el currículo universitario: La experiencia de la Escuela de Administración Educativa de la Universidad de Costa Rica. Editorial Universidad de Costa Rica.

Tohutoru Kātū Chicago (17th ed.)

Salas Madriz, Flora Eugenia. Los Estudios De Seguimiento De La Población Graduada Como Herramienta Para El Cambio Y La Innovación En El Currículo Universitario: La Experiencia De La Escuela De Administración Educativa De La Universidad De Costa Rica. San José, Costa Rica: Editorial Universidad de Costa Rica, 2006.

Tohutoro MLA (9th ed.)

Salas Madriz, Flora Eugenia. Los Estudios De Seguimiento De La Población Graduada Como Herramienta Para El Cambio Y La Innovación En El Currículo Universitario: La Experiencia De La Escuela De Administración Educativa De La Universidad De Costa Rica. Editorial Universidad de Costa Rica, 2006.

Kia tūpato: Kāore pea ēnei kupu hautoa i te ōrite pū 100%.