Tīpoka ki te ihirangi
Logotipo UCR RUIE
  • Inicio
  • Catálogo OPAC
  • Repositorio
  • Servicios
  • Revista AIE
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
    • Sámegiella
    • Монгол
    • Māori
Logotipo sitio web
Whatutoto
Ka uta anō te whārangi ina tangohia he tātari. Tautuhi Tātari Anō
Ngā Tātari Hoatu:
Ngā kaupapa kua whakahuatia: Tango tātari artistic creation
Ka uta anō te whārangi ina tangohia he tātari.
Tautuhi Tātari Anō
Whakaatu tātari (1)
Ngā kaupapa kua whakahuatia: Tango tātari artistic creation
  • La comprensión de lectura en e...
  • Kīia tēnei
  • Pātuhitia tēnei
  • Īmēratia tēnei
  • Tā
  • Kaweake pūkete
    • Kaweake ki RefWorks
    • Kaweake ki EndNoteWeb
    • Kaweake ki EndNote
  • Hono pūmau

La comprensión de lectura en estudiantes costarricenses mediante la prueba Cloze /

Ngā taipitopito rārangi puna kōrero
Kaituhi matua: Pereira Pérez, Zulay
Ētahi atu kaituhi: Vargas Pinaud, María Eugenia
Hōputu: Pukapuka
Reo:Pāniora
I whakaputaina: San José, Costa Rica : Departamento de Investigación Educacional, 1984
Ngā marau:
LECTURA
PRUEBA CLOZE
  • Ngā puringa
  • Whakaahuatanga
  • Rārangi ihirangi
  • Ngā tūemi rite
  • Tirohanga kaimahi

Ngā tūemi rite

  • Comprensión de lectura por niveles de escolaridad de los estudiantes costarricenses
    mā: Vargas Pinaud, María Eugenia
    I whakaputaina: (1984)
  • Cómo desarrollar la lectura crítica : Actividades prácticas para desarrollar la comprensión de la palabra escrita
    I whakaputaina: (1984)
  • Guía para promover la lectura de la Infancia
    I whakaputaina: (2000)
  • Construcción y validación de una prueba de comprensión de lectura mediante el modelo de Rasch / Construction and validation of a reading comprehension test though the Rasch model
    mā: Solórzano Salas, Julieta, me ētahi atu.
    I whakaputaina: (2011)
  • Intereses hacia la lectura en estudiantes de primaria y secundaria del area metropolitana, así como algunas características del medio escolar y familiar que se relacionan con ella /
    mā: Pereira Pérez, Zulay
    I whakaputaina: (1985)

Ngā kōwhiringa rapu

  • Hītori rapu
  • Rapu Whatutoto

Kimihia ētahi atu

  • Tirotirohia te Putumōhio Tūemi
  • Tirotiro ā-Arapū
  • Tūhurahura Hongere
  • Ngā Tāpuitanga Akoranga
  • Ngā tūemi hou

Ka hia āwhina koe?

  • Ngā aki rapu
  • Tonoa he kaitiaki pukapuka
  • Ngā pātai auau
Logotipo UCR RUIE

Contacto

  • MicrosoftTeams-image (4) ruie@ucr.ac.cr
  • telefono 2511-1441 / 2511-8698
  • MicrosoftTeams-image (2) Ciudad de la Investigación, Universidad de Costa Rica, San Pedro de Montes de Oca.